Etichete

Green eyes Make-up { 1 }


   In primul rand vreau sa va urez "LA MULTI ANI!!!" tuturor celor care isi serbeaza astazi ziua de nume.

   Stiu ca in ultimul timp am fost putin cam lenesa si nu am mai realizat nici un machiaj asa ca astazi, fiind o zi urata m-am gandit sa va prezint un machiaj pentru ochii verzi care, dupa parerea mea poate fi purtat atat ziua (fara genele false) cat si la ocazii mai speciale. Pentru acest machiaj am folosit lentile de contact de culoare verde oferite de "Spune din priviri" carora tin sa le multumesc pentru sprijinul acordat. Sper sa va placa deoarece va voi mai pregati si alte look-urii pentru ochii verzi.







Produsele folosite:

Pentru fata:
- Fond de ten Rimmel London "Stay Matte";
- Pentru obraji am folosit paleta Fraulein.

Pentru buze:
- Balsam Himalaya;
- Lipstick Rimmel London "Vinyl Gloss"

Pentru sprancene:
- Creion CK nuanta #204 Brunette;

Pentru ochi:
- Lentile de contact "Freshlook Colorblends®" nuanta Gemsonte Green;
- Creion Nyx Jumbo Milk;
- Paleta Fraulein 120 culori;
- Mascara de la Rimmel London;
- Gene false;
- Paleta de trei culori Nyx.


Un mic tutorial:



 Astept parerile voastre, va pup!
O zi minunata!!