Etichete

Cinci produse preferate ale lunii Aprilie


   Si iata ca am ajuns si in luna mai, repede trece timpul asta... oare unde se duce atat de repede :-?? Luna trecuta am folosit cateva produse printre care aceste cinci produse au ramas pe lista mea de preferinte:

  • Crema mea preferata pentru tenul meu foarte gras, o recomand cu mare drag.
  • Oja Flormar... am vazut ceva asemanator si la Miu Miu pe blog si nu m-am putut abtine sa nu imi cumpar si eu una :D
  • Imi place sa aplic acest Highlighter de la Radiant aproape la toate machiajele.
  • Ador sa ma rasfat macar o data pe saptamana cu o masca Peel Montagne Jeunesse, de cand le-am testat aproape pe toate aceasta masca a ramas printre preferatele mele.  
  • Tusul acesta de la Jade este salvarea mea si il ador, imi place ca ramane intact o zi si o noapte daca este cazul.

   
Voi ce ati folosit cu placere in luna ce tocmai a trecut?

Va doresc o seara frumoasa!