Etichete

Cinci produse preferate ale lunii Mai

Buna dragele mele,

azi mi-am facut putin timp sa va arat produsele mele preferate pe luna trecuta, stiu ca am lipsit de pe blog si de pe fanpage insa timpul meu a fost cam limitat zilele astea... sa trecem la ale noastre, aceste produse m-au incantat si le-am folosit cu mare drag :
* Am folosit cu mare drag Sarea de baie vegan Rocketeer de la Lush si ma fermecat pentru a doua oara mirosul si ajutorul ei pentru o piele mai fina. { Gasiti mai multe detalii aici}
* Spumantul de baie de la OnLine face o echipa foarte buna cu Sarea de baie vegan Rocketeer de la Lush, puteti vedea mai jos o demonstratie a produselor in apa:
* Gelul de curatare a tenului de la Anian cu antioxidanti din gojii si rodii pe care il ador si voi face curand o postare despre 3 produse Anian.
* F45 Buffer de la Sigma care imi place foarte mult.
* Guess Sunkissed care l-am castigat pe pagina de FB Essences by Coty, are un design foarte elegant iar mirosul este pe masura.


Ce produse ati mai adauga voi pe aceasta lista??

Va pup si va doresc o zi cat mai frumoasa!!