Etichete

Review Produse OnLine

  Tot am amanat aceasta postare din lipsa de timp iar azi am reusit sa o termin. Am testat aceste trei produse On Line:
- Sarea de baie;
- Spumantul de baie;
- Sapunul lichid.

datorita scumpei mele Miu iar acum revin cu impresiile lasate de aceste produse, stiu ca este cam tarziu insa mai bine acum decat niciodata, nu?

Sarea de baie ON LiNE

 Descriere&Variante:

Este extrasa din depozite naturale de sare, bogate in macro si microelemente (magneziu, crom, cupru, cobalt, etc).

Proprietățile sărurilor de baie sunt un factor important în procesul de purificare al organismului, fiindcă stimulează detoxifierea țesutului cutanat, drenarea lichidelor și eliminarea tensiunilor musculare. Sarea de baie este disponibila in 2 variante :
  1. Sare de baie: Marine, Lapte&Miere, Vanilie si Pin
  2. Sare de baie pentru picioare: Ginseng & Castane, Lavanda&Bumbac si Menta&Eucalipt

Parerea mea despre sarea de baie OnLine:

   Am testat sarea de baie cu Lapte&Miere iar reactia mea cand am deschis cutia a fost : "Wow... pot sa gust??", deci are un miros superb foarte dulce incat iti vine sa o mananci. Desi mirosul este puternic si acapareaza toata baia din pacate mirosul nu ramane imbibat si in piele decat cateva minute dupa baie.
   Efectul ei asupra pielii este ok, lasa pielea placuta la atingere iar efectul ei ramane cateva ore dupa rasfat.
Cantitate: 750 g
Pret: 18 lei

Spuma de baie ON LiNE

 Descriere&Variante:

Are proprietăţi hidratante, îmbunătăţind condiţia pielii şi catifelând-o. Aromele sale ofera senzatia de relaxare si confort.

Disponibila in 4 variante de arome : Marin, Vanilie, Lapte&Miere si Pin.

 Parerea mea despre spumantul de baie On Line:

   Am testat spumantul de baie, varianta Marin care ma surprins foarte tare la primul meu rasfat alaturi de celalalte produse OnLine. Sincer... nu ma asteptam sa produca atata spuma la o cantitate de doar un capacel, ma gandeam ca va fi un produs "ieftin si prost" insa ma bucur ca nu este asa si mi-a depasit cu mult asteptarile. Il am de ceva timp si parca nu se mai termina, vreau sa imi cumpar si varianta cu Lapte&Miere deoarece imi place foarte mult cum miroase sarea de baie si cred ca si varianta spumantului miroase tot asa de bine.
   Mirosul lui este unul fresh asa cum reprezinta si desenul de pe sticla. Deci daca nu l-ati incercat pana acum merita incercat.
Cantitate: 1000 ml
Pret: 19 lei

Sapunul lichid ON LiNE

 Descriere&Variante:

Hidrateaza intens si pastreaza pielea catifelata pentru mai mult timp.

Poti alege dintr-o varietate de arome: Liliac, Magnolie, Tei, Lacramioare, Lapte&Miere, Castravete, Mere, etc. Aromele sunt disponibile si pentru rezerva sapun lichid 500 ml. Sapunul lichid antibacterian curata si hidrateaza pielea, in timp ce agentul antibacterian elimina eficient bacteriile si microbii.

Parerea mea despre sapunul lichid On Line:

   L-am avut in varianta cu aroma de Liliac si a fost primul produs din cele trei care a fost gata. Intreaga mea familie l-a folosit si a ramas cu o parere placuta despre el, ba chiar mi-au spus sa il mai cumpar cand merg in supermarket (eu fac cumparaturile).
   Daca va plac florile de liliac cu siguranta veti adora si acest sapun lichid, asa veti fi mai aproape de primavara-vara in orice moment.
   Hidrateaza piele manutelor si o lasa curata si catifelata.
Cantitate: 500 ml
Pret: 11 lei

Va recomand cu mare drag produsele On Line desi sunt ieftine si la o cantitate mare, calitatea este foarte,foarte buna, le puteti cumpara din supermarket-urii si puteti vedea intraga gama de produse dand click aici.


O seara placuta dragele mele!!!