Etichete

Primele zile alaturi de Ivatherm

   In urma cu cateva saptamani am completat si eu chestionarul de Pre-Campanie Ivatherm de pe trender.ro  impreuna cu surioara mea, iar surpriza mare a fost atunci cand am fost acceptate in campanie. Este prima campanie la care particip de pe trender si sunt extrem de fericita ca am fost selectata sa testez produsele Ivatherm alaturi de celalalte 99 de bloggerite si prietenele lor, de surioara mea nici nu mai spun ca a sarit in sus de bucurie.

   Coletul nostru a fost trimis prin curier rapid si a ajuns destul de repede avand in vedere ca m-am inscris in campanie pe ultima suta de metri.

   Cum mereu sunt in cautarea fondului de ten care sa ma multumeasca atat pe mine cat si pe clientele mele, am ales sa testez: Fond de ten fluid pentru piele sensibila si JOVIALE fond de ten fluid pentru piele sensibila iar, alaturi de cele doua produse am primit si apa termala Herculane.


   Surioara mea a ales sa testeze crema antivergeturi si JOVIALE fond de ten fluid pentru piele sensibila iar, alaturi de cele doua produse a primit si ea apa termala Herculane.


Revenim cu urmatoarele impresii...

Voi detineti produse IVATHERM, ce parere aveti despre ele?


O zi frumoasa sa aveti!!