Etichete

Ce imi mai place sa le folosesc...

    Da,da... stiu ca sunt cam lenesa ca nu am mai postat de mult si postez din ce in ce mai rar insa eu si amicul meu lucram de zori la noul meu site, carti de vizita etc. si parca mai rarut este mai dragut...
   Sunteti curioase care sunt cele mai "the best" produse folosite pe luna iunie? atunci hai sa le vedem:


   * Mi-am inlocuit mascara care era tot de la Rimmel cu cea noua si sunt foarte incantata de ea, imi place foarte mult ca imi separa genele si nu le incarca insa are si un mare minus, periuta este cam maricica si daca nu sunt atenta risc sa ma murdaresc de mascara mereu.

 
    *Ehh, da... nici blash-ul de la Elf nu este de tinut in umbra vara aceasta... arata superb pe un ten bronzat.

  
 *La recomandarea unei prietene am inceput sa folosesc acest kit pentru sprancene de la Oriflame iar acum nu ma mai pot desparti de el, este super ca se potriveste aproape la toate nuantele de spranceana.


* O combinatie perfecta si naturala o am de la conturul de buze si rujul BeYu...


Va pup si va urez o zi cat mai racoroasa!!!