Etichete

Review: Fond de ten Ivatherm

   Revin si eu cu o mica postare, am avut placerea de a participa impreuna cu surioara mea in campania de testare organizata de Ivatherm&Trender, sunt extrem de fericita ca am avut ocazia de a testa produsele Ivatherm si de a le descoperi partile bune si cele mai putin bune ale lor.
   Dupa ce l-am invartit cand pe o parte cand pe cealalta si l-am aplicat in toate felurile posibile am ajuns la o concluzie...



Descriere oficiala:

"Fondul de ten Ivatherm iti poate schimba infatisarea, avand deopotriva excelente calitati cosmetice si proprietati terapeutice pentru ten. El corectează toate imperfecţiunile generate de acnee, rozacee, cuperoză, cicatrici, eritem, etc.
Machiajul Ivatherm este unul de lungă durată. Formula asociază acoperirea puternică şi luminozitatea cu transparenţa.
Produsele Ivatherm se gasesc numai in farmacii."

Descrierea mea:

   Din pacate acest fond de ten este disponibil in doar trei nuante: Claire 01, Beuge 02, Bronze 03 iar alegerea a fost foarte grea de facut insa, pana la urma m-am hotarat si am ales nuanta "Beuge 02", acesta fiind putin mai inchis ca tenul meu dar am sa-l combin cu un alt fond de ten mai deschis sau cu putina crema. Eu am tipul de ten gras si imi place ca dupa aplicarea lui tenul meu nu mai luceste si este destul de mat.Ce nu imi place la el este faptul ca se intinde foarte greu si lasa pete daca este aplicat singur asa ca intotdeauna aleg sa il combin cu putina crema.
   Gradul de acoperire este mediu, sa nu va asteptati sa acopere toate imperfectiunile insa pentru cearcane este perfect. Ce imi mai place la el este ca nu contine parfum si parabeni iar SPF are 15, destul de ok insa se putea si mai mare protectia solara. Rezistenta nu este foarte mare cam pana la 5 ore, depinde si de caldura de afara...
   Ambalajul este foarte igienic, usor si practic poate fi purtat cu usurinta in geanta.

Brand: Ivatherm
Product name: Fond de ten fluid pentru Piele Sensibila
Quantity: 30 ml
Price: 55,80 RON
Where to buy: ivatherm.ro


Voi ce parere aveti despre acest fond de ten, sunteti tentate sa il cumparati?