Etichete

Like pentru gelul meu din goji si rodii

  Buna fetelor! Astazi am sa va dezvalui secretul meu pentru un ten curat si catifelat, asa cum il am eu din primavara de cand folosesc acest produs "minune". 
   ANIAN Gel pentru curatarea tenului cu antioxidanti din goji si rodii ma facut sa imi simt tenul minunat, de cand il folosesc tenul meu este mult mai curat si il simt atat de catifelat.






Descriere oficiala:
Product name: Gel pentru curatarea tenului cu antioxidanti din goji si rodii




"Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
Mod de folosire: Aplicati o cantitate mica de gel pe fata si masati usor. Limpeziti cu apa din abundenta.
Testat dermatologic."

Descrierea mea:

   Like,like... tenul meu este foarte gras iar acest gel chiar m-a ajutat foarte mult. De cand il am nu m-am despartit de el iar tenul meu este mai mereu curat si extrem de catifelat. Am aceasta sticla din primavara si am folosit produsul aproape zilnic (de doua ori pe zi) si inca mai am in el, iar daca nu ma insel ma va tine si toamna aceasta, yuhuu!!
    Ambalajul este foarte practic si usor de utilizat.



Brand: Anian
Quantity: 150 ml
Price: 22,00 RON
Where to buy: triodeluxe.ro

Cine a folosit acest gel si ce parere va facut?sunteti tentate sa il achizitionati?