Etichete

Experienta mea cu site-ul Wholesale-dress.net


Buna fetelor,


dupa o lunga asteptare a acestui colet si crezand ca nu va mai ajunge la mine. intr-un final a ajuns in manutele mele si pot spune ca este ultima mea comanda pe acest site. De la inceputul comenzii mi-am dat seama ca ceva nu va fi in regula insa am spus sa profit de oferta "Free shipping" si sa dau si eu o comanda impreuna cu surioara mea. Facusem o comanda in valoare de aproape 90 $ si am achitat plata cu cardul in data de 30 august insa doar in 6 septembrie comanda mea a fost preluata si expediata de ei cu cateva produse lipsa deoarece nu se mai aflau pe stoc asa ca mi-au pus banutii (25$) inapoi in contul de pe site-ul lor avand varianta de a cumpara de la ei de pe site sau sa-i transfer inapoi in contul PayPal. Bineinteles ca am ales sa imi iau banutii inapoi pentru ca nu vroiam alte produse. Toate bune si frumoase pana cand au expirat cele 50 de zile in care trebuia sa primesc coletul, i-am contactat pe "Live Chat" insa nu am putut afla mai nimic despre colet. Le-am scris si un mail si nici in ziua de azi nu am primit un raspuns, cel mai probabil nu a fost citit... 


   Produsele au fost foarte bine impachetate, hainutele in pungi de plastic, iar papucii in cutii de carton si pungulita pe fiecare papuc.



  
 Din pacate marimile nu corespund, cel putin la papuci sunt cu o marime mai mica asa ca, papucii surioarei mele imi sunt buni mie, un 37 la ei ii ca un 36 la noi.   Pantofiorii astia i-am comandat pentru mine marimea 36 insa nici gand sa imi intre priciorul meu in ei asa ca, i-am "maritat" la varamea care are numarul 35 la picior.

 Sandalutele si pantofii sunt marimea 37 insa imi sunt buni mie care port 36, saracuta soramea...   











 Aceste produse au ajuns fara etichete la ele ceea ce nu mi se pare foarte ok.

  


 

Maieurile acestea nu au fost comandate de mine insa au fost trimise ca sa inlocuiasca rochita de mai jos care probabil nu mai era pe stoc si normal nici acestea nu aveau eticheta.In plus cel negru avea urme de deodorant pe el, se vedea ca a fost probat...



 

 In concluzie, unele produse sunt superbe desi au cateva defecte la cusatura insa nu se vede, doar daca te uiti atent .... cu siguranta nu voi mai comanda de pe site-ul Wholesale-dress.net.


O zi minunata sa aveti!!