Etichete

Provocare machiaj "Hallows Eve"

Buna fetelor,


cateva bloggerite de la noi au inceput acest minunat proiect in care trebuie sa reproducem machiajele talentetelor de peste hotare si au ajuns la provocarea cu numarul 2 pe care am acceptat-o si eu cu mare drag.
   Tema aleasa de noi pentru aceasta colaborare este un machiaj smokey / dramatic realizat de JonQuil G., pentru a vedea produsele folosite de ea pentru acest machiaj dati click aici.


Machiajul relizat de mine arata cam asa (am modificat tenul deoarece aparatul meu scoate tot puful de pe fata,offf):






Ei bine...asta am reusit eu sa fac cu produsele pe care le am, va intebati ce produse am folosit?uitati o poza cu toate produsele folosite, am incercuit fardurile folosite:


Va invit sa vizitati si blogurile celorlalte fete participante  :

Alexia(Alexandra Esber)-http://beautybyalexia.wordpress.com/

Sunt foarte curioasă ce părere aveți despre reproducerea mea, dacă seamănă cu originalul si daca va doriti sa mai iau parte la astfel de colaborari ?