Etichete

1. Christmas makeup

Hi girls,


timpul parca zboara si se aproprie cu pasi repezi Craciunul. Nici nu imi vine sa cred ce repede a trecut si anul acesta si cate am realizat pe plan profesional, insa sper ca anul ce ne bate la usa sa fie unul si mai bun decat acesta.
    Zapada, luminite si in curand colindatori, mirosul de cozonac, bradul care va fi impodobit in Ajunul Craciunului asa cum este traditia la mine in casa, toate astea ma fac sa ma simt extraordinar de bine, iar sentimentul din aceasta perioada nu se compara cu nimic pe lumea asta... sunt atat de happy.
    Iar la cererea voastra am dat drumul postarilor cu machiaje din care va puteti inspira pentru Craciun. Dupa cum stiti culorile care reprezinta aceasta sarbatoare este rosul, verdele, auriu, argintiu, albastrul si nu in ultimul rand nonculorile alb si negru care le consider eu necesare pentru un machiaj reusit de acest gen. Sper sa va placa prima serie de machiaj si sa inspire cat mai multa lume, imi cer scuze pentru editarile tenului insa dupa cum stiti unele dintre voi aparatul meu este sub orice critica. Sper sa reusesc sa imi achizitionez cat mai repede unul mai performant, bineinteles si sprancenele erau superbe in realitate insa aparatul meu scoate fiecare firicel de par in evidenta chiar daca in realitate nici nu se vede.






 Pentru crearea acestui machiaj am folosut paleta de farduri 120 culori(negru, verde sidefat,auriu), paleta Sleek Glory (rosu mat), fardul de sprancene MUA care este absolut superb (voi vorbi intr-o alta postare despre el), tus si mascara Rimmel London, creion albastru.


Astept intrebarile si parerile voastre referitoare la acest machiaj. Ati purta acest machiaj in ziua de Craciun?