Etichete

Review: buretei pentru aplicare fondului de ten de la e.l.f.

Neata dragele mele,
azi este sambata si a mai trecut o saptamana, zboara timpul asta cu nerusinare si parca nu apuc sa fac nimic.
     Am ales sa va vorbesc despre bureteii pentru aplicarea fondului de ten pe care ii ador, de fiecare data ma salveaza si ma ajuta sa scurtez perioada de aplicare a fondului de ten. Ei ma ajuta sa aplic uniform si repede fondul de ten la toate clientele mele. Sunt micuti si practici de aceea mi-am comandat mai multe seturi.
     Folosesc acesti buretei de cand m-am apucat de machiat, doi ani mai exact. Singurul lucru care nu imi place la ei este ca raman patati de fond de ten desi ii curat dupa fiecare folosire.
     Pe pagina de facebook Ana-Maria Coptil Make-up Artist gasiti poze cu machiajele realizate de mine unde puteti sa observati ce frumos se aplica fondul de ten cu ajutorul buretilor. Am sa va "vand" si un mic pont pe care poate unele dintre voi il stiti deja, pentru a nu risipi foarte mult fond de ten si a nu se imbiba foarte mult in buretei atunci cand ii folositi umezitii cu putina apa.

Review:




Brand: e.l.f
Product name: Buretei pentru aplicarea fondului de ten
Quantity: 8 buc
Price: 9 RON
Where to buy: e.l.f.com

Voi cu ce aplicati fondul de ten, ati folosit bureteii acestia?ce parere v-a lasat?

Nu uitati sa dati click aici si sa va inscrieti la concurs, maine seara aflam castigatoarea.

Weekend placut!