Etichete

Haul...marim dulapiorul de cosmetice



Neata fetele,


cunoasteti sentimentul atunci cand se goleste un produs dupa care mai urmeaza inca doua, trei? Ei bine eu tocmai am trecut prin asa ceva. Prima daca am ramas fara fond de ten, dupa care mi s-au deteriorat bureteii pentru aplicarea lui, iar fardul de sprancene este pe terminate si el. Ce sa mai zic de rujuri pe care vreau sa le schimb in cele care sunt rezistente la transfer dar, inca nu am gasit ceva ok la un pret acceptabil (poate ma ajutati voi cu un sfat).

     Am ales sa testez pensula 31T, fardurile si ceara de sprancene de la Inglot, am auzit doar lucruri bune despre produsele lor si sper sa nu ma dezamageasca. Gandul meu va ramane la Aqua brow de la Make-up For Ever in caz ca aceste produse nu fac fata cerintelor mele.

     M-am bucurat cand am vazut la comanda mea si mostra de fond de ten, tocmai testez cat mai multe variante pentru a schimba gama de pana acum.

    Imi place tare mult sistemul paletelor celor de la Inglot, sunt atat de practice si arata minunat. Asa arata paleta mea:

     Tot sub testare se afla si fondul de ten de la Make-up Atelier Paris:
   
     Am facut o comanda si pe site-ul e.l.f. ,special pentru bureteii pentru fond de ten. Am profitat de oferta pe care o aveau: la o comanda de 43 lei primeam cadou trei produse si la o comanda de peste 45 lei mai primeam inca un produs cadou. Am ales si pensulicile de la ei desi nu sunt cele mai bune...

       
      Nici Cosmetic Style nu a scapat de o comanda de la mine :). Cand am vazut ca au innoit stocul la fondurile de ten preferate de mine si au avut transport gratis prin curier pentru o comanda mai mare de 75 lei nu am putut sa ratez sa nu le cumpar si iata ca sunt la mine:




     Ce produse cosmetice se afla in dulapiorul vostru de care nu va despartiti?



Va pup!