Etichete

Machiaj "Craiasa Zapezii"

Buna dragele mele,

stiu ca nu am mai postat de mult, dar sa nu credeti ca v-am uitat, doar ca am avut o mica problema ... mi-am uitat parola de la cont :)) (se mai intampla). Asta nu ar fi fost o problema, doar ca conturile mele de yahoo mi-au fost anulate, asa ca nu aveam cum sa-mi recuperez parola :( . In fine, nu va mai plictisesc cu detalii ...
    Nu stiu daca ati aflat, dar pe pagina de facebook a celor de la "Magazinul de Make-Up" se desfasoara un concurs de machiaj cu tema "Craiasa Zapezii". Sambata seara, neavand chef sa ies in oras, m-am relaxat facand un machiaj special pentru acest concurs, desi nu ma incanta deloc faptul ca e pe baza de like-uri. Dupa 4-5 ore de munca asta e ce a iesit :

     Voi ce parere aveti? Va place? Ati vrea sa mai vedeti machiaje fantezie realizate de mine? Daca va place si vreti sa ma votati, puteti sa o faceti aici cu ajutorul unui "Like".


Va pup, o seara minunata!