Etichete

International Giveaway!!!

Neata dragele mele,

anuntam pe pagina mea de facebook ca pregatesc o surpriza si iata ca a venit momentul sa o dezvalui. Cum suntem in luna in care "sarbatorim" dragostea si totodata ultima luna din aceasta iarna , m-am gandit sa sarbatorim impreuna aici, pe blog, cu un mic concurs. In colaborare cu magazinul online Sammy Dress am decis sa oferim sansa uneia dintre voi de a castiga un cupon in valoare de 15 $ pentru a va putea achizitiona ceea ce doriti de pe site-ul lor. Nu este o suma foarte mare insa sunt foarte multe lucruri frumoase pe care le puteti achizitiona la acest pret,iata si cateva produse care se incadreaza in acest pret:


(Click pe imagine pentru a merge direct la produsul din poza)

Ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie in concurs:
* Like pe facebook Sammy Dress si Ana-Maria Coptil Make-up Artist
* Share pe facebook la aceasta postare (optional)
* Urmareste blogul prin GFC (optional)
* Alege produsul preferat de pe site-ul sammydress.com si lasa la aceasta postare un comentariu:
Nume FB:
Share:
Nume GFC:
Link catre produsul preferat:

Concursul se desfasoara in perioada 21 februarie 2014 - 7 martie 2014 si este deschis international pentru toate cititoarele mele. Castigatoarea va fi aleasa prin tragere la sorti si anuntata in cadrul acestei postari.


Va doresc un sfarsit de saptamana minunat, pupici!!!

     In primul rand vreau sa va urez un sincer La multi ani tuturor femeilor din lumea-ntreaga cu ocazia zilei de 8 Martie si o primavara cat mai frumoasa, imi cer scuze pentru intarziere...
Castigatoarea concursului este:

Felicitari Stefana Mihai!! astept un mesaj cu datele si produsul ales pe adresa de mail coptilana.maria@gmail.com sau pe pagina mea de facebook.


Va pup,o primavara cat mai calduroasa!!