Etichete

Spring fantasy Make-up

     Soare, rapita inflorita si multa inspiratie au fost lucrurile care m-au facut sa aleg sambata a fi una foarte speciala pentru mine. Ziua in care, in sfarsit, cu ajutorul unor prietenii dragi mie am reusit sa realizez acest proiect la care am visat din prima zi cand am vazut rapita inflorita... o priveliste absolut incantatoare. Am ales un machiaj fantezie realizat in tehnica acuarelei, o tehnica destul de noua pentru mine pe care am invatat-o din fata calculatorului, fara a face un curs profesional.
    Le multumesc inca o data celor care m-au ajutat sa pun proiectul pe picioare.


Photography: Giurgiu Valentin
Model: Emanuela Dan
Dress: Fashion by Nico
MUA & HairStyle: Anicka Maya

     In curand mai multe poze si un video superb de la sedinta foto pe pagina mea facebook "Anicka Maya Make-Up&Beauty Studio".

XoXo, Anicka

Comment, Subscribe, Like& Share, Follow me on instagram/facebook/tiktok : @anickamaya


O zi frumoasa si o saptamana cat mai usoara va doresc!!