Etichete

Tenul - oglinda sufletului

Ce poate fi mai greu decat ingrijirea tenului?Pe bune, acum...pentru mine este unul dintre cele mai grele lucruri. 

    Datorita hobby-ului pe care il practic de cinci ani (cel de Make-Up Artist),  fara a-mi da seama mai mereu eram cu mana pe fata mea in timp ce lucram(deci aveti grija dragele mele incepatoare), am avut contact cu foarte multe tipuri de ten, insa si mediul din cadrul jobului, imi afectau tenul. Ajunsesem sa nu ma mai pot uita in oglinda din cauza acneei asa ca, dupa lungi tratamente facute dupa "ureche", fara nici un rezultat, am hotarat ca este timpul sa cer parerea unui expert in domeniu. Asa ca, am ajuns la dermatolog. Dupa o lista lunga cu mancarurile de care trebuia sa ma feresc am constatat ca faceam acnee si de la ciocolata neagra asa ca, am hotarat sa renunt la ea desi, uneori, nu ma pot abtine si, cum iau o bucata de ciocolata cum ma aleg cu cateva cosuri, pff... Tot de la dermatolog primisem si un tratament cu antibiotice de la care nu am fost in stare sa ma ridic din pat 2 zile . Am renuntat la acest tratament si am trecut la un unguent preparat doar in farmaciile CYNARA (se elibereaza doar pe baza unei retete iar la cerere o pot trimite pe mail celor care vor sa o incerce, costa undeva la 30 lei/ 20 gr.) de care nu eram foarte convinsa ca ma va ajuta insa, dupa o luna de chin, in care am dormit cu preparatul pe fata si doar cu fata in sus, nemiscata, incepeam sa vad rezultate si sa ma bucur iar de tenul meu fara acnee. 

   A meritat tot efortul facut, acum tenul meu arata mult mai bine si am un alt ritual de ingrijire pe care am sa vi-l prezint curand.



    P.S. Sunt curioasa cate dintre voi va luptati cu acneea sau ati avut de-a face cu ea, daca ati reusit sa scapati de ea si prin ce mijloace??


XoXo, Anicka

Comment, Subscribe, Like& Share, Follow me on instagram/facebook/tiktok : @anickamaya


O zi frumoasa si o saptamana cat mai usoara va doresc!!