Etichete

Cea mai buna investitie

   In urma cu aproape un an am primit aceasta minunata placa BaBylissPRO, de creponat parul, de la sotul meu. Imi doream foarte mult o asemenea placa deoarece parul meu se ingrasa foarte repede si este lipsit de volum. Recunosc ca nu o folosesc pe mine foarte des, doar la evenimente sau ocazii speciale. O folosesc mai mult pe clientele mele carora le place foarte mult. Datorita ei parul lor capata o alta stralucire,iar coafura este gata cat ai clipi :).


   Inainte sa am aceasta placa am folosit  kit-ul Remington MultiStyle insa nu exista termeni de comparatie intre ele. Pe langa faptul ca, cu acest kit ma miscam mai incet, mai trebuia sa imi folosesc si puterea pentru a presa foarte bine parul altfel riscam sa nu creponeze suficient, iar rezistenta coafurii era una mult mai mica. Din aceasta experienta am invatat ca nu are rost sa faci economii atunci cand iti doresti produse de calitate.

   Sa revenim la BaBylissPRO pe care nu as da-o pentru nimic in lume, avantajele ei sunt:
- invelisul de turmelina care  ofera parului o protectie mult mai mare;
- are placi de 60 mm, datorita dimensiunii aria de acoperire este mai mare, iar rezultatul este mai rapid;
- se incalzeste foarte repede, iar cele cinci trepte de viteza te ajuta in adaptarea caldurii potrivite (120-200 grade C);
- cablul de alimentare este de 2,7 m, deci poti folosi linistita o priza indepartata.

Dezavantaje:
- are un singur dezavantaj din punctul meu de vedere, trebuie sa fi foarte atenta atunci cand o folosesti si sa nu mergi foarte aproape de radacina deoarece risti sa iti arzi scalpul. Mi-ar fi placut sa aibe un sistem de protectie pe margini sa evit sa ma ard atat la maini cat si la scalp. Imi place ca parul sa fie creponat de la radacini.



   Ei bine... aceasta a fost una dintre cele mai bune investitii facute de sotul meu pentru mine, eu o recomand mai departe domnilor care vor sa isi impresioneze iubitele/sotiile cu un astfel de cadou. Pretul este undeva in jur de 200 lei pe internet.

XoXo, Anicka

Comment, Subscribe, Like& Share, Follow me on instagram/facebook/tiktok : @anickamaya


O zi frumoasa si o saptamana cat mai usoara va doresc!!